Ez-Zuhriu, dijetari i madh në kohën e tabi’inëve, thoshte:
“Ramazani është i karakterizuar nga leximi i Kuranit dhe bamirësia”.
Këto dy vepra kanë qenë praktikë e pandashme e Profetit në Ramazan.
Ibën Abasi thoshte:
“I Dërguari i Allahut, paqja dhe lavdërimet e Allahut qofshin me të, ka qenë njeriu më bujar, dhe bujarinë më të madhe e shfaqte në Ramazan, muaj në të cilin takohej me Xhibrilin.
Ai takohej me të çdo natë të Ramazanit, duke e studiuar me të Kuranin.
Në Ramazan, i Dërguari i Allahut ishte më i shpejtë në bujari sesa era kur fryn”.
Pra, përveç agjërimit, i cili është obligimi kryesor, Profeti shtonte dhe dy vepra të tjera për të fituar mirësinë e këtij muaji:
Leximin e Kuranit, sepse Ramazani është muaji i Kuranit.
Ky lexim mund të bëhet në namaz, gjatë teravive, ose edhe jashtë namazit.
Bujarinë.
Këtë ai e shfaqte duke ushqyer të uriturit dhe nevojtarët, si dhe duke u dhënë sadaka (ndihmë financiare) të varfërve.
Ushqimi më i mirë që ofrohet gjatë muajit të Ramazanit është t’u shtrosh iftar agjëruesve.
Profeti ka thënë:
“Kush i shtron iftar një agjëruesi, do ta ketë shpërblimin njësoj si ai, pa u pakësuar asgjë nga shpërblimi i agjëruesit”.